Nemocnice sv. Alžběty

Dotazník spokojenosti - následná lůžková péče

Vážený pane, vážená paní,

obracíme se na Vás s žádostí, abyste nám vyjádřil/a spokojenost s poskytováním zdravotních služeb Vaší blízké osobě, kterou jste svěřili do péče naší nemocnice. Poznatky z tohoto anonymního hodnocení budou pečlivě zpracovány. Měly by přispět k dalšímu zlepšení kvality naší práce tak, abyste v případě potřeby opět vybrali naše zařízení.

Zde prosím o vyplnění základních údajů o pacientovi:

 

    Základní údaje

    Pohlaví pacienta *:

    Jeho věk je *:

    Na kterém oddělení je/byl hospitalizován/a *:

    V tomto zdravotnickém zařízení je/byl hospitalizován/a *:

    Délka nynější hospitalizace je/byla *:

    Na základě čeho jste se rozhodli pro naše zdravotnické zařízení? *:

    Hodnocená oblast

    Prosíme u každé položky zaškrtněte jednu ze tří nabízených možností:
    Vyhovuje, Nevyhovuje, Nemám názor

    LÉKAŘSKÁ PÉČE

    1. Informovanost o Vašem zdravotním stavu, plánu léčby, budoucnosti a perspektivě od ošetřujícího lékaře
    2. Vstřícnost lékaře k Vašim dotazům a potřebám
    3. Forma předávání informací osobám uvedeným v Informovaném souhlasu
    4. Dostupnost lékařské zprávy a dokumentace

    OŠETŘOVATELSTVÍ

    5. Komunikace personálu při příjmu, informovanost o denním provozu oddělení a řádu nemocnice
    6. Zdvořilost a vlídná komunikace ošetřujícího personálu v průběhu pobytu
    7. Informovanost o průběhu úkonu péče od ošetřujícího personálu
    8. Respektování a zajištění soukromí při intimních úkonech
    9. Osobní hygiena
    10. Uskladnění a péče o zubní protézy
    11. Výměna nemocničního prádla (noční košile, pyžama)
    12. Frekvence výměny inkontinenčních pomůcek
    13. Dostupnost služby pedikúra, manikúra, holič, kadeřník
    14. Úprava a čistota lůžka
    15. Úklid a čistota nočního a jídelního stolku
    16. Osvětlení lůžka
    17. Dostupnost a funkčnost signalizace
    18. Reakce personálu na signalizaci

    REHABILITACE A ERGOTERAPIE

    19. Intenzita rehabilitace
    20. Dostupnost RHB pomůcek během hospitalizace
    21. Informovanost o průběhu rehabilitace a ergoterapie
    22. Doporučení pomůcek a režimových opatření pro pobyt mimo nemocnici

    DUCHOVNÍ PÉČE

    23. Dostupnost duchovní péče

    SOCIÁLNÍ PÉČE

    24. Průběžná informovanost pacienta o sociální situaci jeho osoby
    25. Dostupnost informací o možnostech sociální výpomoci v rámci sociálního systému ČR (dostupné sociální služby, finanční podpora, pobytové sociální zařízení)

    STRAVOVÁNÍ

    26. Množství jídla
    27. Kvalita a chutnost jídla
    28. Způsob servírování jídla
    29. Dostupnost tekutin

    UBYTOVACÍ SLUŽBY

    30. Kvalita ubytovacích služeb
    31. Respekt k soukromí
    32. Noční klid
    33. Čistota a úklid pokoje, oddělení, sociálních zařízení
    34. Teplota na pokoji
    35. Služby recepce
    36. Služby vrátnice
    37. Režim používání TV na pokoji
    38. Režim používání TV ve společ. prostorách

    OBECNÉ HODNOCENÍ

    39. Úcta a respekt k osobnosti pacienta během hospitalizace
    40. Vstřícnost a laskavost personálu
    41. Způsob identifikace personálu
    42. Způsob oslovování pacientů
    43. Nabídka volnočasových aktivit
    44. Doporučili byste služby naši nemocnice svým známým?




    Chráněno službou reCAPTCHA - Ochrana soukromí a Smluvní podmínky

    arrow-right