- 1.
Kde zjistím
potřebná telefonní čísla a vhodný čas k volání do nemocnice?
Telefonní a e-mail spojení i doporučené časy pro volání
naleznete na webu v záložce KONTAKTY.
- 2.
Jak mám
předat pacientovi potřebné věci k hospitalizaci v době zákazu
návštěv?
Kontaktujte sociální pracovnici Mgr. Markétu Volfovou, která
s Vámi předání věcí domluví.
- 3.
Jak zjistím,
na jakém oddělení a pokoji je pacient hospitalizován?
Kontaktujte recepci nemocnice, která Vám informaci poskytne.
- 4.
Kdo podá
informace oprávněné osobě ke zdravotnímu stavu pacienta a k jeho způsobu rehabilitace?
Ošetřující lékař z příslušného oddělení. Jeho jméno vám
sdělí staniční sestra daného oddělení, kde je pacient hospitalizován.
- 5.
Kdo mi odpoví
na dotazy ohledně možnosti umístit nového pacienta do našeho zařízení?
Hlavní sestra nemocnice Mgr. Marcela Tomanová. Kontaktujte
ji prostřednictvím recepce či zašlete dotaz e-mailem.
- 6.
Kdo mi odpoví na
praktické dotazy k příjmu pacienta? (např. doručení věcí potřebných
k hospitalizaci, doručení hotovosti nebo mobilního telefonu či speciálních
rehabilitačních pomůcek, přeposílání důchodů, vyřizování příspěvku na péči, speciální
potřeby pacienta)
Zdravotně – sociální pracovnice nemocnice Mgr. Markéta
Volfová.
- 7.
Kdo mi poradí
s nabídkou následných pobytových a terénních sociálních služeb po ukončení
hospitalizace pacienta?
Zdravotně – sociální pracovnice
nemocnice Mgr. Markéta Volfová.
- 8.
Kde si
může pacient objednat holiče, kadeřníka či manikúru?
Pacient se může s objednávkou obrátit na
ošetřující personál. Rodina pacienta může službu objednat a vyřídit její úhradu
přímo u sociálního pracovníka nemocnice.
- 9 . Na koho se můžu obrátit ohledně fakturace za
pobyt pacienta v naší nemocnici?
Na recepci Nemocnice sv. Alžběty Na Slupi.