Otázky a odpovědi

 
 
 

Zde najdete přehled nejčastějších dotazů a odpovědí k nim

 
 
  • 1. Kde zjistím potřebná telefonní čísla a vhodný čas k volání do nemocnice?
Telefonní a e-mail spojení i doporučené časy pro volání naleznete na webu v záložce KONTAKTY.

  • 2. Jak mám předat pacientovi potřebné věci k hospitalizaci v době zákazu návštěv?
Kontaktujte sociální pracovnici Mgr. Markétu Volfovou, která s Vámi předání věcí domluví.

  • 3. Jak zjistím, na jakém oddělení a pokoji je pacient hospitalizován?
Kontaktujte recepci nemocnice, která Vám informaci poskytne.

  • 4. Kdo podá informace oprávněné osobě ke zdravotnímu stavu pacienta a k jeho způsobu rehabilitace?
Ošetřující lékař z příslušného oddělení. Jeho jméno vám sdělí staniční sestra daného oddělení, kde je pacient hospitalizován.

  • 5. Kdo mi odpoví na dotazy ohledně možnosti umístit nového pacienta do našeho zařízení?
Hlavní sestra nemocnice Mgr. Marcela Tomanová. Kontaktujte ji prostřednictvím recepce či zašlete dotaz e-mailem.

  • 6. Kdo mi odpoví na praktické dotazy k příjmu pacienta? (např. doručení věcí potřebných k hospitalizaci, doručení hotovosti nebo mobilního telefonu či speciálních rehabilitačních pomůcek, přeposílání důchodů, vyřizování příspěvku na péči, speciální potřeby pacienta)
Zdravotně – sociální pracovnice nemocnice Mgr. Markéta Volfová.

  • 7. Kdo mi poradí s nabídkou následných pobytových a terénních sociálních služeb po ukončení hospitalizace pacienta?
Zdravotně – sociální pracovnice nemocnice Mgr. Markéta Volfová.

  • 8. Kde si může pacient objednat holiče, kadeřníka či manikúru?
Pacient se může s objednávkou obrátit na ošetřující personál. Rodina pacienta může službu objednat a vyřídit její úhradu přímo u sociálního pracovníka nemocnice.

  • 9 . Na koho se můžu obrátit ohledně fakturace za pobyt pacienta v naší nemocnici?
Na recepci Nemocnice sv. Alžběty Na Slupi.