Informace od zdravotním stavu pacienta může získat pouze osoba, uvedená v informovaném souhlasu, a to od:
- Lékaře
- Sestry
- RHB pracovníka
- Sociálního pracovníka
Telefonické podávání informací o zdravotním stavu pacienta:
Po-Pá: 12:00 – 15:30
Jednotlivá telefonní čísla na příslušné odborníky naleznete v záložce Kontakty. Pro přepojení k lékaři využijte linku recepce nebo sesterny příslušného oddělení. Pokud se v uvedené časy nedovoláte, budete přepojeni na záznamník, kde můžete příslušné osobě zanechat vzkaz. Naši odborníci se Vám ozvou zpět.
Osobní konzultace s lékařem o zdravotním stavu pacienta:
Preferujeme osobní jednání s odbornými pracovníky. Konzultaci s lékařem lze objednat telefonicky či osobně na recepci nemocnice přímo na konkrétní datum a hodinu. (Termíny konzultací jsou v pracovní dny od 14:00 – 15:00). Získáte takto více času a klidu na rozhovor (15 min.).
Jaké informace poskytujeme:
- ošetřující lékař podává informace o celkovém zdravotním stavu a prognóze pacienta
- lékař ve službě poskytuje pouze osobně informace, týkající se aktuálního zdravotního stavu po dobu jeho služby, a to v době od 15.30 do konce návštěvních hodin
- zdravotní sestra poskytuje informace o ošetřovatelské péči o pacienta (stravování, hygiena, komunikace s pacientem, doporučuje vhodné potraviny, tekutiny, doporučuje oblečení, nebo jiné pomůcky, které může rodina pacientovi přinést)
- RHB pracovník informuje osobně nebo telefonicky o stavu a vývoji soběstačnosti pacienta
- sociální pracovnice podává informace o možnostech sociální a pečovatelské podpory pacienta po jeho propuštění z hospitalizace