Nemocnice sv. Alžběty

Informace o zdravotním stavu

Informace od zdravotním stavu pacienta může získat pouze osoba, uvedená v informovaném souhlasu, a to od:

  • Lékaře
  • Sestry
  • RHB pracovníka
  • Sociálního pracovníka

Telefonické podávání informací o zdravotním stavu pacienta:

Po-Pá: 12:00 – 15:30

Jednotlivá telefonní čísla na příslušné odborníky naleznete v záložce Kontakty. Pro přepojení k lékaři využijte linku recepce nebo sesterny příslušného oddělení. Pokud se v uvedené časy nedovoláte, budete přepojeni na záznamník, kde můžete příslušné osobě zanechat vzkaz. Naši odborníci se Vám ozvou zpět.

 

Osobní konzultace s lékařem o zdravotním stavu pacienta:

Preferujeme osobní jednání s odbornými pracovníky. Konzultaci s lékařem lze objednat telefonicky či osobně na recepci nemocnice přímo na konkrétní datum a hodinu. (Termíny konzultací jsou v pracovní dny od 14:00 – 15:00). Získáte takto více času a klidu na rozhovor (15 min.).

 

Jaké informace poskytujeme:

  • ošetřující lékař podává informace o celkovém zdravotním stavu a prognóze pacienta
  • lékař ve službě poskytuje pouze osobně informace, týkající se aktuálního zdravotního stavu po dobu jeho služby, a to v době od 15.30 do konce návštěvních hodin
  • zdravotní sestra poskytuje informace o ošetřovatelské péči o pacienta (stravování, hygiena, komunikace s pacientem, doporučuje vhodné potraviny, tekutiny, doporučuje oblečení, nebo jiné pomůcky, které může rodina pacientovi přinést)
  • RHB pracovník informuje osobně nebo telefonicky o stavu a vývoji soběstačnosti pacienta
  • sociální pracovnice podává informace o možnostech sociální a pečovatelské podpory pacienta po jeho propuštění z hospitalizace

 

arrow-right