Tuto informaci poskytne recepce nemocnice v její provozní době a to pouze oprávněné osobě uvedené v informovaném souhlasu pacienta.
Naleznete v záložce Příjem pacienta.
V případě, že Váš blízký, který je hospitalizovaný v naší nemocnici, nevlastní mobilní telefon, nabízíme možnost spojení přes naše moderní signalizační zařízení, které umožňuje přijímat hovor přímo na lůžku pacienta. Pacientskou linku je možno využívat každý den od 10:00 do 20:00. Každé oddělení má jednu svoji pacientskou linku, proto je hovor omezen na 15 minut. Pacientské linky na jednotlivé oddělení naleznete na našem webu www.alzbeta.cz v záložce kontakty.
Jsme si vědomi, že zdravotní stav pacienta může mít vliv na jeho schopnost samostatně využívat ke komunikaci s osobou blízkou telefonní aparát. Zároveň reflektujeme, že současná doba přináší časté zákazy návštěv na lůžkových odděleních nemocnic, které vedou k odloučení pacienta od vizuálního kontaktu s jeho blízkými. Pacient může mít také blízkého ve vzdálenějších místech naší republiky či v jiných státech, pro něhož nejsou častější návštěvy možné a pacient by ho rád viděl alespoň prostřednictvím videohovoru.
Proto nabízíme možnost zprostředkování audio i video hovoru za podpory ošetřujícího personálu naší nemocnice po celou dobu hovoru při využití dostupných technických zařízeních.
Tato služba je na objednání u Beatrix Sviezeny z oddělení Komunikace a Marketingu - viz záložka Kontakty, která s Vámi domluví vhodný termín pro uskutečnění hovoru.
Může se stát, že z důvodu aktuálního zdravotního stavu pacienta nebude zprostředkování hovoru v požadovaný čas možné. V těchto případech prosíme o porozumění.
Délka hovoru je z kapacitních důvodů omezena na 10 minut. S respektem k ošetřovatelskému režimu budou rezervace směřovány na čas mezi 14:00 a 15:00 ve všední den.
Nabízíme možnost přinést balíčky Vašim blízkým, kteří jsou hospitalizováni v naší nemocnici.
Je možno doručit jídlo a nápoje v originálním omyvatelném obalu, originálně balené hygienické potřeby, dopis, novou knihu nebo nový časopis. Vše v přiměřeném množství. Balíček prosím označte jménem pacienta a oddělením a Vaším jménem a nechejte na naší vrátnici. Upozorňujeme, že personál oddělení balíčky na recepci vyzvedává v průběhu dne v momentě, kdy mu to provoz umožňuje.
Nemocnice v době zákazu návštěv zajistí pro všechny pacienty noční košile, pyžama a ručníky i jejich obměnu. Spodní prádlo a ponožky je možné zanechat v označeném balíčku pro pacienta. Z hygienických a logistických důvodů bude spodní prádlo a ponožky považováno za jednorázové a po použití bude zlikvidováno v souladu s pravidly odpadového hospodářství. Dodání či výměnu županů a svrchních textilií lze zařídit po domluvě.
Naše nemocnice umožňuje pořádat ve vyhrazených částech oddělení následné lůžkové péče malé oslavy narozenin a svátků hospitalizovaných pacientů. Po předchozí dohodě je možno zarezervovat prostor i objednat občerstvení. Tato služba je na objednání u Beatrix Sviezeny z oddělení Komunikace a Marketingu - viz záložka Kontakty
Na lůžkovém oddělení nemocnice je dostupná wifi síť
Název: Alzbeta – free
Parkování z kapacitních důvodů je umožněno ze zadní strany nemocnice pouze pro příjem a vyzvednutí pacienta. Prosíme, vždy se předem domluvte s vrátným nemocnice.
V 1. patře budovy L je možnost zakoupit občerstvovací nápoje a drobné pochutiny z automatu.